Till Norrmejerier startsida

Reklamera en produkt

Norrmejerier eftersträvar alltid högsta möjliga kvalitet på våra produkter men ibland händer det att något går fel under produktionen utan att vi lyckas uppmärksamma det i våra kvalitetskontroller.

Nedan kan du reklamera en vara du inte är nöjd med. 

Tänk på att: 

  • Vi kan endast ta emot reklamationer på produkter som inte har passerat sitt bästföredatum
  • För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt och reda ut vad som kan ha hänt är det viktigt att du fyller i så många uppgifter som möjligt.
  • Spara eventuella föremål du hittat i förpackningen tills du varit i kontakt med oss och fått instruktioner om hur vi går vidare med ärendet. 

Kontakta oss

Norrmejeriers växel:

090-18 28 00
Öppettider: 08:00 – 16:00
Lunchstängt: 12:00 – 13:00

Norrmejerier Forum - för konsumenter

020-22 29 99
Öppettider Forum:
Måndag-Fredag 14:30-15:30
Kontaktportal

Norrmejerier Kundcenter - för återförsäljare

090-18 49 98
Öppettider:
Måndag-fredag: 08:00-16:00
E-post: kundcenter@norrmejerier.se